مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

من ایرانیم  !!!

 

نامم   عربي  است

 

 اتومبيلم   ژاپني

 

ترجيحا پارچه لباسم فاستوني  انگليسي 

 

غذاي مورد علاقه ام پيتزاي    ايتاليايي

 

و عاشق سريال حريم سلطان    تركي  هستم

 

اين البته همه ماجرا نيست

 

من ايرانيم  !!!

 

معتقدم    پيكان   خيانت تاريخي بوده است

 

  آبگوشت   غذاي عقب مانده هاست

 

و   فردين   هم هنرپيشه ابگوشتي

 

عاشق   ژان والژان  بينوايان   ويكتور هوگو هستم

 

و شاهنامه ، پدرم يكي داشت، نميدانم چه شد

 

من ايرانيم، فدايي امام حسين، نا اشنا با   بابك خرم دين

 

نام دخترم   زهرا   به احترام  بانوفاطمه زهرا و عاشق  جنيفر لوپز  اما؟

 

من ايرانيم  !!!

 

شب ها   بي بي سي  مي بينم، و راديوي مورد علاقه ام   راديو فرداست

 

 

آیا براستی من ايرانيم؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com